opmerkingen en suggesties


Het is vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft, toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst van onze producten via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wilt u bij uw service verzoek alle onderstaande gegevens vermelden voor een snelle en adequate reactie? Wij streven er naar om uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie te geven op uw klacht.

– Omschrijving van de klacht + eventuele foto’s.
– Uw ordernummer en het bestelde product.
– Uw naam.
– Uw adres.
– Uw woonplaats.
– Uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent.
– Uw e-mail adres.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

email: klantenservice@masservino.nl