opmerkingen en suggesties


het is vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft, toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst van onze producten via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch

onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wilt u bij uw serviceverzoek alle onderstaande gegevens vermelden voor een snelle en adequate reactie? Wij streven er naar om uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie te geven op uw klacht

– omschrijving van de klacht + eventuele foto’s
– ordernummer en het bestelde product
– naam
– adres
– woonplaats
– telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent
– e-mail adres

na ontvangst van uw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen 

email: info@masservino.com